And off we go.

Soon, very soon my friend. Så drar vi norröver för påskifirande i Bollnäs. Det ska bli ypperligt trevligt. Mysfaktor hög. Ser så mycket fram mot att bara vara, utan måsten. Och självklart också att träffa nära och kära. Kompisar och päron. Och Mollie och katter. Jag gillar att åka bil. Finner det mysigt på något vis, speciellt de lite längre tripparna. Jag kan tänka mig att köra en liten bit kanske. Fast känner nog att karln får navigera bilen större delen av den sextiomilsresan. Jag är så fruktansvärt kör-nojig nu för tin'. Tror att jag ska krocka och sånt. Jag trivs bättre på sidan, där jag kan pladdra oavbrutet och äta godis.

Stor & Liten.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0