Tisdagens middag.

Hos Marie. Var så trevlig. Jag var lite yr, eller jag väldigt yr och ledde oss alla ut på villovägar när vi skulle hitta till Marie i Guldheden. Har ju varit där ett par gånger och trodde att jag hade stenkoll. Men icke. Kalla och hungriga hittade vi ändå fram till slut. Kvällen bjöd på supersmarrig vegitarisklasagne och många skratt. Om Jacob Eklunds svans till exempel. Det är ett fantastiskt fint påhitt det här, att ha halv åtta-middagar med olika bruttor som kanske inte känner varann från början. Efter ett par, tre gånger är man desto tightare. Så, en fin tadition som ska leva vidare i olika konstellationer tänker jag mig. I dag då, då ska vi lubba jag och Mariesan. Tänker mig lite över en mil faktiskt. Det börjar närma sig.

Livliga diskussioner.
Kvällens suddiga värdinna.
Glada brudar.
Ge mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0