Hektiskt.

Jo, i går var det en realtivt hektisk dag. Due to that- dålig uppdatering på bloggen. Lite lugnare i dag- bättre uppdatering på bloggen. Enkel logik. Snart bär det iväg på ytterligare en lägenhetsvisning. Nu i ett fint gammalt sekelskifteshus. Jag håller alla tummar och tår för att den ska vara precis så fin och mysig som jag tänker mig. Och tro mig, jag har tänkt mycket. Kollat gatuvyn på Eniro tusen gånger och möblerat i huvudet. Vet att jag inte borde skruva upp förväntningarna då det inte ens är säkert att hon vill ha vår. Återstår att se. Återkommer i ärendet.
I kväll är det vardagslyx på schemat med bästa Marie. Har redan hunnit med att kika lite på menyn där vi ska äta för att ha en klar bild av utbudet samt av jag ska förtära. Det slår mig lite då och då att jag har fullt upp varje kväll. Men varje gång kommer jag på, att det är ju precis så jag vill ha det.

Jag med hysteri i blick.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0