Jag ska fota.

Gud som jag ska fota. Jag ska börja i kväll. Så fort jag undersökt huruvida kameran har tillräckligt med batteri. Har den inte det. Ska jag fota. Gud som jag ska fota. I morgon då i såfall. Det har varit skamligt lågt av mig att inte dela med mig av min fantastiska (?) vardag visuellt sedan Sundsvall brann typ. Det ska det bli ändring på. Har navigerat mig runt i den stora bloggvärlden och funnit inspiration till allt och inget. Vilket är pööörfeckt. Eftersom det är just det som allt detta handlar om. Så. Håll tillgodo. I morgon eller i kväll kommer bilder. På just allt och inget.
So long!
Pöss

Kommentarer
Postat av: tasha

kika gärna in hos mig om du har tid <3

2011-02-24 @ 11:37:57
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Marie

Gött mika! Fota på för fan!! :)



Ses ikväll! Run run run

2011-02-24 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0