Bye bye baby.

Nu är väskan packad. Den väger ett ton. Den ska släpas först hem till Bollnäs i dag efter jobbet på tåg, sedan ända hela vägen över hela stora atlanten till det stora landet USA. Lite resfeber börjar krypa sig på. Det är ju inte direkt en charter vi ska på där vi får allt serverat. Nej. Här gäller det att vara förberedd och uppmärksam och tålmodig hela resan. Inte virra bort sig och inte hamna i fel fil av de ca. 9 på varje väg som finns att tillgå. Men vi har en bra gps. Det känns fint. Och jag har en bra chaufför. Det känns också fint. Jag tycker ju själv att bara det absolut nödvändigaste är medpackat. Men jag inser någonstans att så inte är fallet. Väskan går redan nu knappt att stänga, och med tanke på den billiga dollarn är det redan ett faktum att en till lika stor väska måste införskaffas i staterna.
Kl fem åker jag i alla fall hem mot Bollnäs. Ser så mycket fram mot att vara hemma och ha sommarlov en vecka. Jag ska inte vara lika dålig på att blogga som vanligt i Bollnäs denna gången. Jag gillar ju faktiskt min blogg.

Ûberfull väska deluxe.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0