Helgledigt.

Även från Le Blog. Men nu är jag back on track igen. Ny vecka, nya upptåg. Måndagarna är ju lite reserverade för helgsnack. Hur hade man det, de vanliga artighetsfrågorna på jobbet, hittade du på något särskilt? Jo, tackar som frågar. Helgen har varit mycket bra. Helt ägnad åt fix och trix. Fredagen blev ganska precis som jag förutspådde- vin, målande, musik och ost. Mycket goda ostar. Lördagen fortsatte i samma spår. Först med frukost/brunch på Egg & Milk (så fantastiskt onyttigt och smarrigt) och sen med fyndande på Erikshjälpen i Frölunda, där det efterlängtade teakbordet inhandlades klimatsmart och bra för endast 150 riksdaler. Second hand-mingel på lördagarna kan vara min topp tre syssesättning, nu även inbokat med Tipp nästa lördag.
Sen målades det lager no.2. Vi är ytterst nöjda med resultatet nu när det finally är klart. Ingen skilsmässa, bara glada miner.

Le brunch de slurp.
Jag har en viss förkärlek för matbilder.
På återseende! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0