Holy Helg.

Ännu en helg som kommit till ett slut. Följt av en ny färsk vecka. En kort vecka. För på fredag är jag ledig, drar till hufvudstaden och flanerar på fyrstjärning hotell med mor min. Uppdrag hitta bröllopspjucks ska också säkerställas.
Åh vad jag längtar. Hotellfrulle, Fotografiska, National Museum, Urban Outfitters och Mamma!
Tillbaka till nutid. Nästan. Helgen som varit. I fredags var jag oroande hurtig. Gick direkt efter jobbet till ett 45 minuters spinningpass från helvetet följt av ett 45 minuters corepass från helvetetet det med. Eller från nära det i alla fall. Men gudars vad nöjd jag var med utförandet då jag äntligen kom hem, möttes av min snygga karl som gav mig ett glas vin och en syn av nydiskat kök och mat på g. Det är fredagskvalle det.
Lördagen gick jag upp i tid, powerwalkade och åkte till Ecco för att extrajobba några timmar. Här gäller det att spara och tjäna varenda litet korvöre till sommarens big time-activities. Efter det mötte jag kära Lisa för en långfika. Alltid lika trevligt när man inte setts på ett tag.
Kvällen avslutates med suck, stön och illamående över den förfärliga Andra Chansen (melodifestivalen). Eter hälften byttes det kanal. Till fotboll. Inse hur dåligt det var om jag går med på att titta på fotboll i stället. Huvva.
Puh. Och söndagen då. Mycket bra söndag. Började med brunch på hotell Panorama. Nam! Säger jag bara. Efter brunch kommer städning och efter städning kommer springning. Efter det kommer välförtjänt seriemaraton. Och kvällen avslutades såklart med sömn.
Helg i två ynka bilder.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0