Le helg trés bien.

Jag vet inte ens längre om jag behöver påpeka varje måndag att helgen varit bra. Helger är ju i regel bra och i undantag träliga. Icke sant? I fredags hade vi som tidigare informerat om, lite after work här på kontoret. Bubblande bubbel och goda praliner mumsade vi på. Och mer onyttighetter präglade resten av kvällen. Våfflor och vin hos Linda och sist men inte minst hamburgare och öl på vasasatan. Jag har sådana dagar ibland. Dagar då jag är komplett bottenlös och ämnesomsättningen är högst produktiv. För att nästa dag inte vara särskillt hungrig alls. Lustigt.
Lördagen kanske man skulle tro att jag spenderade i säng, lätt illamående efter fredagens upptåg. Men icke sa Nicke. Kl 7 ringde klockan på lördagsmorgonen, jag gav mig upp och i väg för att träffa Tippi för frukost och second hand-kikande på Saronkyrkan. Tippi hittade en grön, skön fotölj och jag köpte lite småsaker till köket bl.a. Vid 11 hämtade Alex upp mig och vi begav oss ut på den stora motorvägen med destination IKEA och Freeport inställt. Vi köpte våran jäkla sängstomme och på Freeport fyndade jag löparjacka och Höganäsporslin. Freakin' pööörfeckt.
Lördag by night spenderade vi hos Tippi och Thomas som flyttat till ny stor lägenhetet och hade inflyttnignsfest och fördelsedagsfest-kombo eftersom Tippi också fyllde år i fredags. Mycket trevlig tillställning som jag inte lämnade sist. Jag var ytterst nöjd över det faktumet. Söndagen däremot tillbringades till största delen i sängen som vi med nöd och näppe fick ihop i går med gemensamma krafter. Aldrig igen säger jag bara.
Helg i bilder.

Vår fina after work.
Praliner.
Ytterst osvenska gubbar.
Dagen till ära-våfflor.
Saturday.
Partyglada bruttor.
Bye for now!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0