Så mycket bra.

I går kväll var jag och Marie på Löplabbet för att prova ut nya dojor till oss båda. Fan vad fint det gick. Hade blivit tipsad av en karl i en annan sportbutik om att Löplabbet skulle ha ett märke med en extra bred läst. Mina fötter är som två små rödspättor. Extremt breda och platta. Efter att endast ha stoppat ner fossingarna i de nya kunde jag höra de små fotliven sjunga Halleluja i kör ner i från skorna. What a feeling.
Marie fick också tag på nya. Pööörfeckt. Vi tänker oss att skorna kommer göra underverk för vår springning i kväll. Än en gång går vi upp på milen. Vilket förövrigt är ett härligt utryck, att man går upp.
Förutom den fina framgången med skorna hade det även anlänt ett paket hem med beställd brudslöja från USA. Även den perfekt. Gött mos.
I dag håller jag alla tummar och tår för att de är klara i lägenheten i kväll (och för att delfinerna har det bra, för att Japan ska ta sig igenom katastoferna och för människorna i tredje världen såklart) och att vi kan börja flytta tillbaka allt junk in i sin rätta miljö.
På detta viset ser det just nu ut. Vilken vy.

Och de nya små joggisarna.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0