Inte min grej.

Valborg. Och valborgshelgen. Fredagen och helgen började fint med after work på den nypimpade takterassen på jobbet. Satt fint med ett par glas bubbel efter allt påtande i solen under eftermiddagen. Väl hemkommen smaskade vi räkor och andra godsaker.
Lördagen var också bra under dagstid och en bit in på natten. Sov länge, power walkade i det fina vädret och kvällskvisten bjöd på öl med Tipp på andra långgatan.
Sen sov jag dåligt som en gnu. Alltså, dåligt som i katastrofalt. Var därför död i går och tillbringade mer eller mindre hela dagen i soffan/sängen. Lyckades med nöd och näppe ta mig till gymmet följt av en power walk. Alltid något. Konstaterar härmed att valborg inte är min grej. Har aldrig varit, kommer aldrig att bli. Förra året i Paris var ett undantag och inget annat. Punkt.
Lite helgbilder kan man ju i och för sig bjuda på. Trots halvkass framgång.

Fredagsbubbel.
Fredagsmums.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0