Finfrulle.

Varje dag äter jag frukost på jobbet. Och det är inte vilken frukost som helst bör tilläggas. Det är dagsbakat bröd, smoothie, grönsaker, pålägg från saluhallen, marmelader och teer. Behöver jag säga att jag kommer att sakna just denna delen av mitt jobb när jag slutar om 3 veckor? Nej va. Däremot kan jag ibland sakna den lilla stunden för sig själv hemma när man sitter i sitt kök, med tända ljus och sitt favoritte halvtimmen innan dagen startar på allvar. Nu bara stressar jag upp och i väg. Det positiva med gårdagens huvudvärk var just detta. Att få frulla hemma. Och eftersom morgonmålet på jobbet består av smörgåsar är det finfint med fil när man är på hemmaplan. Favoriten är med hallon, banan, linfrön och quinoafrön. Fillibabba.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0