Blund och jag.

Jag är mycket nöjd över min sömninsats i natt. Sedan i går är jag korttidsänka. Eller gräsänka. Eller vad det nu heter. Alex är på Åland med far och bröder, helt enkelt. Och jag är här i detta stormhål till stad. Jag kan nog räkna på fingrarna de få gånger jag varit ensam hemma i vår lägenhet. Alltså mer än några timmar eller så. Men det går skitbra. Verkligen jättebra. Det är fasiken gött att vara lite själv. Inte för att jag inte gillar att ha karln hemma. Det är bara fantastiskt fint att få hela sängen, äta vad man vill, kolla på vad man vill och göra precis som bara jag vill. Samt dejta mr. Blund när helst jag vill utan att någon stör överhuvudtaget. Jag ska passa på att njuta av det i dessa få dagar. För jag kan tänka mig att jag, på söndag, kommer att vara rätt glad över att få hem karln igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0