Förändring.

Jag är en otålig själ. Vill att nästan allt ska hända nyss. Och går inte det, så ska de ske så snabbt som möjligt. Nu på en gång. Jag vill gärna ha många bollar i luften och projekt i rullning. Och tröttnar på saker och ting, ja, det gör jag ganska fort. Därför har jag hela tiden lite svårt för vardag i allmänhet och vardagar utan något speciellt inbokat i synnerhet. Inser ju att detta måste jobbas på eftersom livet mest bara är vardagar och måsten. Saker att se fram mot är A och O för att jag ska må bra. Och nu närmast är det såklart Stockholmshelgen till helgen med mor min. Vi ska vintageshoppa, äta goda saker och ta oss runt det där himla loppet. Jag har i alla fall insett att små förändringar kan man göra nästan varje dag som piggar upp. Som ny bena till exempel. Jag ser nästan ut som 14 igen, med mittbena som jag inte haft sedan just den tiden i högstadiet. Spännande, tyckte jag. Kanske ska man spara ut barret ändå igen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0