Springsöndagen.

Sista dagen i Stockholm och dagen som vi kom dit för. Hässelbyloppet gick av stapeln och vi var så där lagomt laddade till en början. Inte alls laddade faktiskt. Trötta, stinna och med matmagar efter alla godsaker vi mumsat i oss under helgen. Men det gick okej. Visst önskade jag att jag var mer tränad så de sista fem kilometerna inte skulle känts som sju svåra år, men vi klarade vårat mål. Och det med flera minuter. Så nöjda var vi. Sen somnade jag gott på flygbussen mot arlanda och på flyget som tog mig hem till Göteborg igen. Det var den helgen, det.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elkie

Trevligt MIKA, bra att ni sprang så spänstigt!

2011-10-25 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0