What a weekend.

Den har varit förträffligt fin. Men kort. Eller det är klart att den har varit precis lika lång rent tidsmässigt som alla andra helger. Men känslan har varit kort. I fredags blev jag utbjuden på mongolisk mat av Lisa och Linda som en försenad 25-års present. Det var fint gjort. Och jag fick en pläd och en massagegrej till nacken. Himla bra saker. Lördagen började jag med att gå och lyxa till det med nybakade surdegsfrallor, lång frukost och massa soffhäng. Innan Johanna dök upp vid tre och vi gjorde oss färdiga för Linas vigsel. Jag var ytterst rörd och upplevde vårat bröllop all over, och herre vad fina dom var. Efter bubbelblåsning utanför och lite kramar begav jag och Johanna oss hem till mig/oss för att laga mat, pimpla vin och avsluta kvällen ute på galej. Vi dansade massor och kom fram till att vi skulle ha en sleep over-session hemma hos mig. Vilket resulterade i sömn för oss båda till kl 14.00 i går, frulle och sedan skvallertidningsmaraton i ytterligare några timmar. En riktig tjejhelg. När katten är borta...som det så sant och fint heter. I går kväll kom i alla fall karln hem och det var ju trevligt det med. Hem en snabbis för att sedan vara borta lite till i dag. Jag ska nog gå och ta sista vaccinationssprutan i dag tror jag. Måndag igen. Puh.

Lisa och Linda på restaurangen i fredags.
Det fina brudparet.
Den fina middagen. Med viltskav och trattkantareller.
Den glada jag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0