Bokat.

Bio till i morgon. Vi ska gå på Midnatt i Paris och jag har sjuka förhoppningar. Ser fram mot att få drömma mig bort till vackra kläder, vin, romantik och ett magiskt Paris. Har jag sagt att jag funderar på att åka på språkkurs till Paris nästa sommar? Om inte, så är det i alla fall precis det jag planerar. Who's with me?
Om en liten stund ska jag gå till saluhallen och köpa ostar som ska smaskas på i helgen. Efter det ska vi hämta upp en present som anlänt med post. En försenad present som inte hade hunnit komma till festen i lördags. Åh. Jag är så nyfiken så jag spricker. Det är säkert en jättebra present.

Är hon inte för vacker Marion Cotillard?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0