En helg med Bug.

Mollie har ju varit här i helgen. Det var högst trivsamt. Synd bara att Bollnäs är så långt bort, vilket då resulterar i lite tid här. Hon kom på kvällen i fredags och åkte i går. Där mellan har vi dock hunnit både det ena och det andra. Tjejmiddag i fredags hos Linda, loppis och frukost i lördags, följt av hyrda cyklar och en ofrivilligt lång cykeltur. Detta eftersom guiden (läs jag) var helt övertygad om att vi kunde lämna cyklarna hemma hos oss i närheten. Det kunde man inte och vi fick, i stort sett cykla tillbaka till dit vi startade. Hungriga var vi också. Men det gav oss en försmak på hur det kan se ut på vår resa. Fast tusen gånger värre. Saker som går fel, man är trött, hungrig och less. För att inte tala om varm. I sådana tillfällen måste man bara bita i hop. Kvällen i lördags spenderade vi hemma, med pizza, en varsin dator i knäet, planerandes. Som bara den. Vi tror oss ha koll. Vi tog även ett gemensamt beslut att vi skippar Kambodja. Det blir för tight. Horisontalläge på paradisö i Vietnamn med paraplydrink i näven lockar för mycket. I går åkte hon hem, jag var ute och sprang och och somnade ytterst tidigt.

Såhär kul var det att ta spårvagn hem, efter cykeltur i ofrivillig timme.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Bela.

Oj , resa,resa,resa kan man få en lista på era stop.

Jag bokade en resa till Down Under i dag.

2011-09-05 @ 18:28:16
Postat av: Bela

oj oj, resa är bäst, skall bli kul att se era stop. Själv bokade jag en resa Down under idag!!!!

2011-09-05 @ 20:44:47
Postat av: bela

Jättekonstigt att det blev så knäppt när jag kommenterat första gången, ja ja internet har sitt eget liv.

2011-09-05 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0