Flexibelt fruntimmer.

I går var det tänkt att jag och Pernilla skulle ses. Vi skulle äta sallad och gå och träna. Men stackarn hade blivit sjuk så det kom inte på tal med någon träning. Vila är ju den bästa medicinen för sjuklingar. Vi blåste av dejten med siktet inställt på samma upplägg fast på måndag i stället. Jag är ju inte den som är den när planer går i stöpet,  så nya planer smiddes. Lisa kom in till stan, vi gick och åt på franska caféet och tog oss sedan ut till Mölndal där vi skulle på utförsäljningsmingel som Lindas jobb hade. Jag köpte en grythandske (heter det så?) och en värmekudde för onda magar. Vi fick lite vin och tilltugg och sen stressade vi hem. Detta för att jag för allt i världen inte kan missa ett endaste avsnitt av Bonde söker fru. Trodde jag. Tydligen är det Idol (!) hela veckan så bönderna är inte tillbaka förr än nästa onsdag. Jag fick helt enkelt finna mig i denna misär och tog i stället upp min nyinköpta sprätt, min nyinköpta klänning från Pop Boutique och gav mig på att sprätta bort både axelvaddar och underkjol. Resultatet blev nog rätt bra tycker jag.

Höga halter koncentrerad koncentration.
Pepp i ny klänning. Alex tyckte att det såg ut som vindruvor. Han har helt klart fel. Karlar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0