Le gadd du arm.

I går hackades bläck in i armen med mycket skira nålar. Jag var lugn och harmonisk innan och uttryckte ett antal gånger att jag faktiskt inte tycker att det gör så ont att tatuera sig. Hej du. Det fick jag ju bittert äta upp. Herre vad ont det gjorde på undersidan av handleden. Jag har ju sedan tidigare en underarmstatuering. Men det var tydligen en stor skillnad på hur högt eller lågt ner på armen den görs. Så. Kära mig. Note to self- välj annan placering på tautering nästa gång. Förslagsvis ställe på kropp med mer underhudsspäck.

Vilken innerlig tur att jag hade Lisa som moraliskt stöd. Som kunde prata och underhålla en plågad själ.
Klart. Och vad det står? Avant tout l'amour pour ma famille. Vilket så fint betyder- Kärleken till min familj framförallt. Typ.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0