Oj, då.

Vad mycket det har varit de senaste dagarna. Sprungit omkring som en skållad katt på jobbet och har (såklart) haft fullt upp även kvällstid. Med bl.a. gym, födelsedagsmys med Johanna och Sofia på Kings Head i går och i kväll bär det av till bröllopsfotografen a.k.a Lisa, för en till titt på bilderna samt för att ta lite beslut på hur vi går vidare med tackkort, bild i tidningen och annat. Sen är det ju en väldigt viktig kväll i kväll också. Förlåt mitt nörderi. Men det är Bonde söker fru. Premiär. Ja, jag älskar verkligen det programmet. Så jävla söta är dem allihopa. Varje säsong. Och kärlek, gulligull. Så i kväll blir det att "naaaw:a" i en timmes tid. Minst.

Från och med morgondagen ska det in något mer intressanta fotografier i denna blogg. Och det med basta. Innebär en viss ansträngning från min sida. Men jag ska kämpa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0