Onyttigheter.

Åh. Jag var så ynklig när jag lämnade jobbet i går. Kall och sur över att mina benhinnor gjorde ont så jag fick lov att ställa in löpturen med Tipp. Vad gör man då i sådana tillfällen. Jo. Köper onyttigheter. Och mår därav ännu sämre. Två croissanter belv det. Som jag hällde på massor av hemlagad hallonsylt på när jag väl var hemma. Det kanske inte hade varit så farligt om det inte var för att kvällen skulle bjuda på ännu fler onyttigheter i samma klass. Pannkakor med ännu mer sylt. Och grädde också. Det var självklart mycket gott. Men att visa sig i underkläder på maskeraden i morgon känns inte lika kul längre.

Syndig njutning.
Bra pannkaksätande bruttor.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0