Regn och rusk.

Nu regnar det varje dag här i Göteborg. Alltså inga undantag. Varje dag spö/häll/skurregnar det. Plus att det varit kuling så paraply är inte att tänka på. Jag måste införskaffa våtdräkt. Och sydväst. Tur att vintern i det här landet, för min del, blir kort.
I går var jag hos Lisa. Vi tittade på bröllopsbilder, valde och sållade. Helt övertygad om att de kommer att bli helt fantastiska efter lite redigering. Stackars snälla vän dock som har flera hunda stycken att fixa till.
Sen tittade vi på Bonde söker fru. Och det var såklart lika sött som föregående år. I'm a sucker for bonde-love helt enkelt. Efter att ha dött lite inombords på vägen hem i spårvagnen av kyla, regn och mörker hittade jag en lapp i ett glas på nattygsbordet. Då kändes det lite bättre.

Från regn...

...till lapp med glad, spikesbeklädd gubbe.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0