Att besitta huvudbry.

Jag är besatt. Totalt besatt av tanken på en ny soffa just nu. Problemet med detta är att jag inte riktigt fungerar i vardagen på grund av ovanstående. Så illa är det. När jag får en vision måste jag realisera den på en gång. Och så är nu fallet. Vi har avverkat flertalet möbelbutiker den senaste veckan, både fysiska och visuella på world wide webben. Detta utan att ha blivit det minsta klokare, bör tilläggas. Det är en djungel. En dyr sådan som uppenbarats och vi ämnar gräva ännu djupare in i den i helgen då sista anhalt, Mio, ska besökas. Hur svårt ska det vara att få lägga labbarna på en ljusgrå soffa, högst 330 bred och med maxihörn för rimlig peng, va? Hm. Ni märker. Besatt. För att skingra tankarna från le soff, kan vi ju alla ta oss en titt på en liten trilogi, som ljudlöst förklarar vad för sorts partaj vi befann oss på i lördags. 


Charlies änglar. 2012 års tappning. Lite snyggare, lite bättre.

Squeezen och värdinnan/födelsedagsbruttan vår.

Hej färger och små, söta bob-frillor.
Puss!

Kommentarer
Postat av: moster Anna

Ja det verkar inte vara något fel på fantasin eller initiativförmågan.Okej att göra vardagen till en fest och att ta ut svängarna på helgerna.Men det kan kännas trist att inte kunna konstatera att LYCKA ÄR ATT FINNAS TILL..

2012-04-26 @ 07:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0