Den där helgen.

Den här helgen känns som att den varat en vecka. Hur ofta händer det? Det är ju annars en klassiker att prata om hur fort helgen har gått och "ojojoj, nu är det snart måndag". Men inte den här helgen. Den har varit lång och skön och fylld av trevliga saker. I fredags lagade vi fajitas. Det har blivit mycket tacos på senare, det känns som att just den födan fått sig ett uppsving i mina smaklökar och jag kan tänka mig det näsan varje helg. Mums. Vidare tittade vi på Livet från den ljusa sidan. Det är ju en förjävla bra film alltså. Och Jack Nicholson äger fasiken. Pigga och glada (eftersom vi har vit helg) hoppade bi upp och ut för att gå på GP-loppisen i friidrottenshus i år igen. Inga fynd inhandlades, jag sparar mig till hälsingeloppisarna i påsk. Där jag räknar med att go totally bananas. Jag åkte vidare för att äta lunch med Squeezy oh Annelie, sprang fem kilometer med tippi på kvällen, fick pannkakor på earth hour-timmen av min stabila karl och tittade på ännu en film. Crash, helt okej men ingen wow-känsla direkt. I dag ska jag träna och starta nedräkningen. På onsdag väntar Bollnäs!
Nedan har vi oss på Loppis och pannkakor i mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0