Fort. Jättefort.

Det är vad som bäst beskriver mina veckor. Sedan jag började mitt nya jobb har tiden löpt amok. På ett bra sätt. I morgon är det fredag. Fredag betyder lägenhetsvisning och bio. En fantastisk kombo, om jag får säga det själv. En trea ska kollas in vid Majvallen. Det kan gå bra, och gör det inte det är det ingen fara alla faktiskt. Ju fler lägenheter vi ser desto djupare rotas vårt tycke för den vi redan har. En annan fabulös sak är ju att våren här, med vitsippor och allt. Nu ska det här fruntimmret knyta sin arma lekamen. På återseende och trevlig helg y'all.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1771717/images/2012/pic_199145407.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: moja

Här är också vitt på marken,men i form av snö.Brrr.

Önskar Er en skön helg!Kram,kram.

2012-04-21 @ 11:50:57
Postat av: k-s

men miiiiika! jag klarar mej inte utan din blogg så här länge.

mvh trogen stalker

2012-04-25 @ 12:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0