Byebye Namnam!

Nu sitter vi bankade har pa varat stammiscafe i Saigon for sista gangen. Sista dagen i Vietnam och i kvall gar flyget till Bangkok. Mollie aker tidigt i morgon till Melbourne och jag hem till landet lagom senare pa kvallen. Hoppas onekligen att Bangkok visar upp sitt allra basta vader i morgon da jag palnerar att steka det sista vid poolen. Viktigast med att komma hem ar ju att vara hastlangder brunare an alla andra. Vara sista dagar har ungefar sett ut pa det har viset.


Nar vi kom tillbaka till Ho Chi Minh i onsdags upptackte vi att det var i en helt annan del av staden vi bodde nu, tillskillnad fran forra gangen. Och vi gillade det. Lite mer storstad over det hela.

Festligheterna over det nya aret var i full gang pa gatan.

Men mestadels valde vi att njuta av det harifran. Fran var...

...roof top pool.

Varan fabulosa utsikt over paradgatan no 1.

no 2.

no 3.

Vidare har i mumsat cupnoodles pa rummet...

...atit finfrulle pa hotellet...

...atit lite mer...

...och lite mer.

Och det var varan Bad ass-tripp det. Kanns konstigt att skiljas at nu efter nastan 10 veckor. Men vissa av oss fortsatter ju pa ytterligare en tio veckors tripp till. Mollies aventyr kan ni fortsatta folja pa www.helloworld.blogg.se och jag, jag fortsatter som vanligt hemma i kylan. Brr.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Bra, utförliga och nyanserade är min samlade känsla inför alla små o stora äventyr o redogörelser i text o bild jag och övriga inblandade kunnat ta del av på din blogg,denna resa Mika!

JÄTTEKUL.

Bra gjort!!!

2012-01-29 @ 21:00:18
Postat av: Ellis

Mycket trevligt har det varit att via internet följa er på resan.

Kanske skrivs en handbok av dig Mikaela, i konsten att turista all-the way?

By the way, känn dig välkommen hem!/moster Anna

Jättefina bilder har vi fått se hela resan och snacka om att ni är två språkbegåvade tjejer!

IMPONERAD ÄR MIN SPONTANA KOMMENTAR MIKAELA

2012-01-29 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0