En hel massa tid.

Har det ju gått sedan vi kom tillbaka till verkligheten från en helt fabulös vecka i Frankrike, tillsammans med nära och kära personer. Det finns också en hel massa saker att säga om just den veckan. Men jag tycker att just ordet "fabulös" sammanfattar rätt fint. Vad mer kan man säga liksom?
Tiden därefter kanske inte kan beskrivas som fabulös, men ändå har den varit just så bra som man kan förvänta sig av en kall sommar i Sverige. Med icke exsisterande kvarvarande semester. Det har varit lite såhär:

Jag har tagit finlunch vid Fiskekyrkan med en god vän...
...en vän i Marie-form.
Jag har utmanat det hemska vädret och klätt mig i glajor...
...och blivit bjuden på förhimla fin middag av Pernilla och Henke på deras soliga balkong.
Jag och Alex har haft dejt-kväll med glass...
...mingolf och bio. Men bion fick inte vara med på bild såklart. Den var dålig förövrig. Men Jag har varit på en till, Moonrise Kingdom. Se den.
Vidare har jag dejtat de här två gullnosarna, klämt på deras stora näbbar...
...och zoomat in på den största, härligaste.
Kvällsgubbar på ballen.
Lyxshopping till hemmet.
Jag har varit i Bollnäs också. Där äter man grillat och går upp flera kilo på få dagar.
Man dricker öl på Solstugan också...
...och ett par till på Lasses balkong. Balkongen med Bollnäs bästa läge.
Sen ramlar man hem och natten har redan hunnit bli dag. Då trivs man hemskt, hemskt bra.
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0