Året.

Som uppvisat både på Facebook och på instagram (sjukt "med" på de sociala medierna, jag vet) firar jag och min man ett år i dag. I ett helt år har jag varit någons fru. Och jag har i ett helt år haft en make. Det är konstigt. Men himla fint. Vi sa det i går, att vi så mycket hellre är gifta än "bara" något annat. Det är på riktigt nu liksom. Och det är en trevlig känsla att vara fru. Helt klart. För ett år sedan var middagen och alla fantastiska tal i full gång. Härliga, bästa dag. Ville aldrig att den skulle ta slut. Men som tur är har vi alla minnen att ta till. Speciellt på en dag som denna.
Pionerna som väntade på mig efter jobbet (samma som i brudbuketten) och så vi. Puss och tack för alla grattis i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0