Dagsverket.

I bland har man dagar då man känner sig till fullo tillfreds med vad man åstadkommit. Denna måndag hör till just den ovanliga skara av fantastiska dagar. Dagen började med att jag tog mig en rejäl sovmorgon (mest för att ta igen helgens brist på den varan, halv 6 (!) på morgonen i söndags kom jag hem efter en mycket speciell utekväll med min älskade Squeez). Väl vaknad i morse snörade jag på mig mina fotvänligaste skodon och power walkade i 6 km med Squeezy i luren avhandlandes lördagskvällens bravader. Jag åt lite överbliven tacos, sökte två jobb och komponerade en springlista på spotify. Pepp av mina val av låtar, snörade jag än en gång på mig samma skodon och sprang i väg på en 5 km lång runda på min bästa tid hittills. Just det, jag har diskat disken värd satan med. Nöjd fru Wellander. Näst på schemat står bad följt av mat. Bra dag. Helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0