Härliga tider.

Första dagen på nya jobbet avklarad! Känns härligt. Det var så roligt att börja jobba igen och det verkar verkligen vara ett bra gäng på företaget. Vilket är A och O, enligt mig. Bra stämning föder bra prestationer (läser föregående mening och inser att jag lät oförskämt klämkäck). Det märks dock att man inte jobbat på ett tag. Speciellt på det faktum att jag misskalkylerade på mitt kaloriintag. Gravt. Har i stort sätt varit hungrig hela dagen. Köpte därmed pizza på vägen hem. Och har nu smärre ångest över detta. Äh. Fira första dagen-pizza kan man ju vara värd i och för sig? För att byta ämne. Min sista "semesterdag" i går kunde ju inte ha blivit bättre. 17 varma grader och vindstilla. Power walkade i över en timme på förmiddagen, handlade på vägen hem, åt frukost på balkongen, lapade sol i mängder, fick således färg på nosen, sprang snabbt i 5.5 km, invigde finaste diademet och avslutade kvällen på tjejmiddag. Fabulösa dagar, för att sammanfatta.


Kommentarer
Postat av: Berit

Kul att du gillar nya jobbet, Pizza är aldrig fel. Om man skär den i små slajsar blir det inte så många kalorier. Lycka till !!!!

2012-03-28 @ 22:07:46
Postat av: moster Anna

Kul att du håller ångan uppe, Mika, på många sätt.

Idag har jag barmhärtigt visat empati o lånat ut mobil o bjudit oväntat besök på kaffe...

2012-03-29 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0