Kortslutning.

Våran internetdosagrej har kortslutit (kortslöt?) i går. Pang, tror jag att det lät om man hade bevittnat det hela. Vilket ingen av oss gjorde. Vi bara märkte att nätet inte jobbade med oss. Olyckligtvis medför detta missöde ännu mer missnöje för familjen Wellander/Johansson, än att bara köpa en ny internetdosagrej. Inget internet. Och således inga serier, inga filmer, och nej, än en gång, inga serier. Jag crave:ar sista avsnittet av One Tree Hill något grönjävligt. Däremot innehar jag ju blogg.se som app, så bloggen ska inte behöva bli lidande. Inte alls. Så vi tar vid så som utlovat. Jag var ju på tjejmiddag i tisdags. Då såg det ut lite så här. Värdinnan på g, glada gäster och mumsig toast Skagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0