Mika mannekängar.

I går hade vi en trevlig kväll. Efter veckor av cravings efter Mac and Cheese från Hard Rock, var dagen äntligen kommen. Och ja, det var himla gott. Efter maten kände vi att vi hade tid för ännu ett stopp. Nämligen på Publik, där Tipp och Linn befann sig. Vi tog oss en sällskapsöl, pratade lite om allt och inget. Och sedan gjorde vi kväll. Jag passade även på att välkomna min nyaste Beyond Retro-klänning ut i vimmlet.


Gröna, sköna naglar, för att sätta prick över i:et.

Ögonblicks bild.

Hej 50-talsdressen!

Och hej då, för i kväll. Nu ska jag tycka lite synd om min onda mage och således försöka bota den med tacos och melodifestivalen.
Puss vänner!

Kommentarer
Postat av: moster Anna

Söta Mikaela! Vad kul ni verkar ha det alltså:)

2012-03-11 @ 06:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0