Napp.

I söndags. Då var jag och modern på långpromenad. Med betoning på lång. En mil traskade vi nog lätt. Men det är inte det som är saken. Saken är att vi traskade förbi ett nappträd i utkanten av slottskogen. Ett nappträd (!). Den företeelsen finns ju även på Skansen bl.a och där har jag, som mini-me, gjort ett tappert försök att avvänjas. Minns att det gick käpprätt ganska snabbt efter att napparna var upphängda. I flera månader efter sov jag mycket och gärna hos mina farföräldrar som fallit offer för mina hundögon och gömt nappar, utan mamma och pappas vetskap, till mig i farmors garderob. Good times, good times. Ja. Och det här inlägget har då minst lika hög intressefaktor som resterande inlägg. Minst. Ribban ligger högt nu folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0