Våfflan och söndagen.

När man som jag hade avverkat en hip hop-fest och andra alkoholrelaterade nöjen i veckan som var, var jag lycklig över att få bli bjuden på våfflor och saft på söndagen. Linda hade bjudit in till våffelmys och det var ett tacksamt gäng som slevade i sig av vad som bjöds. Lite i samma tecken fortsätter kvällen. Det är nämligen dags för tjejmiddag. Denna gång hos Marie. Prata snusk och äta snask är sannerligen ett uppiggande moment i vardagen. Som alltid börjar jag ju något sorts nyttigt liv varje måndag. Denna gången har jag även slängt in ett alkoholförbud fram till påsk. Har således köpt hem en fet Loka naturell som istället för vin, ska slurpas upp i kväll. Men först en springtur i vårvädret.


Kommentarer
Postat av: moster Anna

Mös in med VÅFFLOR hos MOJA och med KAJAN vid bordet..Det ska va grädde till på Marie Bebådelsedag, tack.

2012-03-29 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0