Hurra!

Hurra! För min snygga och ytterst duktiga man som också skaffat sig ett nytt jobb idag. Det är som världens största sten har ramlat från mitt (och Alex) hjärta. Sommaren är räddad. Framtiden likaså. Nu kan vi bara njuta av sommaren. Den kommer att bli världsbäst. Den har redan hunnit vara himla fin. I fredags hade jag tjejgalej här hemma. Vad härligt det är att ha så fina vänner som kommer hit och vill vara med. Och som skrattar, tröstar och som man bara trivs så innerligt bra med. I söndags sålde vi järnet, jag och Tippi, på den årliga Majorna-loppisen. Självklart fick ett par ting även följa med mig hem. Men det är väl inget som förvånar. Såklart. För att göra allt ännu bättre trivs jag så fantastiskt bra i vår lägenhet just nu. Den är omgjord. Ser ni?


Så här ser man ut om är himla duktig, och nu med jobb!

Så här ser en handfull av fina vänner ut.

Så här ser jag ut när jag begrundar vårat...ehm...praktstånd.

Så här ser vårat vardagsrum ut. Bara sådär.

Är det någon som är i behov av att köpa en vit hylla? Hojta till. Vi säljer nämnligen den på bilden. Inte stringisen. Ikea.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0