Jag saknar min blogg.

Och vad för en massa ursäkter jag än har för att inte pränta ner en rad eller två om dagen, så ska jag helt enkelt bortse från dom från och med nu. Så. En blogg per dag. Mikas nya lag. Som om inget har hänt här sedan sist (vilket det såklart med hästlängder har) kan jag helt sonika välkomna tillbaka mitt bloggande med att visa inhandlingskollaget från i lördags. Skitdyr bok, variant coffee table book, med namnet 'A day in the world' från utställningen på Världskulturmuséet jag var på i lördags, skrynklig och högst vattentät karta över New York, miniguide över samma stad och slutligen men inte minst, en second hand-ängel inhandlad till julsäsongsstarten. NY-atteraljerna bara precis för att jag och karln åker dit om exakt två veckor från idag. Vem har Brooklyntips att ge mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0