Födelsedag på nytt.

Jag fyller ju år den 2:a augusti. Men eftersom nästan alla nästan alltid är borta kring min födelsedag pga semestertider, beslutades det att min försenade födelsedagsfest skulle äga rum i går istället. Jag hade min långväga vän Marie här på besök hela helgen och förutom hon och jag var det även 9 andra partyglada väninnor som kom med presenter och goda humör i går kväll. Vi drack bubbel, spontandansade i vardagsrummet och så hade jag komponerat ett musikquiz. Bakat tårtor hade jag med gjort, eller ja, iallafall dekorerat och fyllt dem med godsaker med hjälp av Marie. Det var en fabulös sen födelsedag, som sig bör, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Jinxie

Åh vilka fantastiskt snygga tårtor! : )

2012-09-16 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0