Vår helg.

Hej på er. Söndag. Och jobb i morgon igen. Känns okej ändå, det har varit en bra och lagom avslappnade fredag till söndag. I fredags var vi på maskfest hos Marie. Mask såsom i mask över ögonen. Jag och Alex hade köpt ett Gör det själv-kit på Panduro tidigare i veckan. Så i tisdags satt vi och pysslade, klippte fjädrar, limmade glitter och duttade på små fluffiga bollar på våra masker. Tyvärr har jag de inte förevigade från kvällen men de var fina. Eller ja, okej i alla fall. 
I lördags var jag och klippte till barret och sen möttes jag och karln min upp för en sen lunch på Butchers Market, ni vet det där nya Amerikanska hamburgarstället? Om ni inte vet så vill jag härmed rekommendera det. Flötigt, amerikanskt och ostigt. Precis som sig bör. Efter en öl senare på kvällen med Tipp spenderades merparten av kvällen i går i horisontalläge i soffan. Lagom utvilad till i dag då vi skrubbat och stålluddat hela lyan. Inget går upp mot en krispigt rent hem. Så. Hej så länge och hörs i veckan. 

Kickstartade min söndagsmorgon med egentid och superfrulle. 


De här snyggingarna hängde vi med i fredags. King of pop, Marilyn, Bieber bl.a.


Såhär fint var det på restaurangen...


...såhär glad var jag över min burgare...


...såhär läcker var min dejt...


...såhär skinande rent är det hemma nu...


...och såhär trött är nu valpen efter att ha varit dagens arbetsledare. Vilken jädrans boss. Pjuh. Inget kommer man undan med i städväg.
Puss! 

Kommentarer
Postat av: moja


Hur mysigt som helst att läsa och se hur ni har det i vardagen och bland era vänner. Längtar efter er! KRAM MOJA

2013-11-17 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0